PDA

View Full Version : Re: your mail

Maria Benedetto
04-10-1997, 02:30 AM
On Sun, 6 Apr 1997, German Guzman Gitierrez wrote:

> Hello,
> I am a med student at Costa Rica, an for the anatomy course I have
> to do a work about plantar arch of the foot. I have very few information
> about this theme.I would appreciate any infirmation you have avaliable that
> can send me or where to find information.
> Another thing is if the arch of the foot is being affected in a
> child if he is put in a " gocart for learning to walk " or other object use
> in achild for him to "learn to walk "
>
> Appreciating your help,
>
> German Guzman Gutierrez
> [...]
Hola German,

Yo enseno en la escuela de terapia fisica de Allegheny University
(anteriormente, Hahnemann U) en Philadelphia. Mi area es biomecanica.
Si me mandas mas informacion acerca de que andas buscando, te podria
ayudar. No estoy clara de que tipo de informacion necesitas. (o sea,
estructura del arco, funcionamiento del arco, biomecanica del arco,
desarrollo del arco, patologia del arco, etc). Ademas, si puedes ser mas
especifico en cuanto al desarrollo del nino con la aquisicion de
caminar te podria ayudar.

Ssuerte,>

Maria Benedetto, MA, PT
Assistant Professor